PERSOONLIJKE WERKWIJZE VAN ADA BETA

Het toepassen van het algoritme is geen gestandaardiseerd proces. Voor iedere klant wordt het Ada Beta AI algoritme op een gepersonaliseerde manier toegepast, om het te laten werken voor jullie specifieke hulpvraag. Een potentiële samenwerking begint dus altijd met een goed gesprek. Wij moeten tijdens dit gesprek tevens overtuigd raken van jullie toegevoegde waarde in de breedste zin van het woord en potentie zien in jullie bedrijf. De kracht die het inzetten van een algoritme met zich meebrengt herbergt ook een grote verantwoordelijkheid. Wij willen alleen bedrijven groter maken die de wereld een beetje mooier maken.

Mocht er een wederzijdse klik zijn kunnen we verder kijken naar eventuele samenwerkingsmogelijkheden.

STAPPEN PLAN

Wanneer het probleem is bepaald, volgen we grofweg het volgende stappenplan:

1 – Data analyse: Ada Beta verzamelt, stroomlijnt en koppelt alle data. Voor de data analyse wordt altijd een aparte fee bepaald. .

2 – AI algoritme: Na de backtesting fase voeren we alle variabelen in, hierna volgen er uit het algoritme nieuwe inzichten. Onze vergoeding betreft altijd een percentage van onze toegevoegde waarde. No cure no pay.

3 – Machine learning: Via try-outs en reguliere nieuwe data wordt ons algoritme automatisch gevoed.

Voor de klanten van Ada Beta betekent dit concreet dat wanneer jullie eigen uitkomsten uit het algoritme volgen, deze enkel nog door jullie moeten worden geïmplementeerd. Alle nieuwe data wordt automatisch meegenomen, waardoor de bedrijfsoptimalisatie door blijft gaan. Na het stadium van de data analyse volgen doorgaans ook andere opportunities uit de dataset. Indien gewenst, kunnen we deze ook uitwerken en de nodige backtesting uitvoeren.

UITKOMST AI-ALGORITME

Aan de hand van de uitkomst van het AI-algoritme wordt de SEA opnieuw ingesteld. Zo wordt de ideale klant gerichter getarget en zo min mogelijk op mensen die geen gebruik gaan maken van de producten of diensten. Deze nieuwe, “betere” klanten komen in je CRM-systeem terecht, wat het algoritme automatisch voedt met nieuwe informatie. Hiermee kan je nóg beter targetten, waardoor je in een positieve spiraal terecht komt. Doordat je je klant beter in kaart hebt, zie je ook sneller veranderingen in je klantenbestand. Als er andere vraag ontstaat, zul je dit veel sneller signaleren. Je kan hierdoor eerder inspelen in de trends die belangrijk zijn voor jouw klanten, waardoor je concurrentievoordeel behaalt.

JOUW VRAAGSTUK BIJ ONS DEPONEREN?